2 Kasım 2015 Pazartesi

Format atma cd siz

Format atma cd siz

Bilgisayarlar ülkemize ilk geldiği yıllarda format ve donanım . Window format atarken sizi. Ama kesin bir sonuç değil ve hiç denemedim. Umarım sizlerde kolayca sıfırla ya bilirsiniz. Bu videomuzda windows fabrika ayarlarına geri dönme ve windows sıfırlama, windowspratik. Bunlar olmadan da format atılabilir mi?


Format atma cd siz

Review the windows format atma cd siz usb siz articles or windows format atma cd siz usb siz . Abone Olan herkeze teşekkürler :). Videolu kısa anlatım. CD olmadan format atabilir misiniz ? Laptop bilgisayarlarınızda oluşan teknik sorunlar sonucunda, bilgisayarınıza . Net mahal diye uyuz bir virüs bulaştı leptopa. Ne yaptıysam kaldıramadım. OP Yeni Üye mesaj Kayıt Tarihi:Kayıt: Arkadaşlar benim dvd writerim çalışmıyor bende usb ile format atıcaktım ama . Bu program özellikle dvd writerleri bozuk olan ve format atması gereken kişiler için tam anlamıyla olacaktır.


Format atılmadan kurtuluş olmaz dediler. Benim dvd writer bozuktu ve bu programla win7 . Mutlu akşamlar dostlar. Programsız- Cd siz format atma diye birşey varmı cünki kafam basmıyor ve bilgisayara acilen format atmam lazım bilgisayarım windows ultimate. Tabii ki atmak için sistemimizin arıza oluşturmuş olmasına gerek . Siz tuşları bıraktığınızda sistem kendine format atmaya başlayacaktır. Bu şekilde atılan format tüm bölümlenmiş alanları temizler kurulu olan . Sahip olduğunuz sabit . Siz bu aşamada hiç bir şey yapmadan kurulun tamamlanmasını bekleyin.


Format atma cd siz

Alırken bu bilgisayarda format cd yok demişlerdi. Ben nasıl format atacağım. Sanırım bilgisayarın kendi içinde . Merhaba, Sistemimize virüs bulaştığını hissettiğimiz zaman genelde format atmaya ihtiyaç duyarız. Peki elimizde bir CD veya USB yok.


Bu videoda sizlere windows format atma yı gösterdim. Tüm bu soruların cevaplarını . HP, bilgisayarı orijinal fabrika durumuna geri yüklemek için çok çeşitli kurtarma araçları sunmaktadır. Uygun kurtarma aracını belirlemek ve bilgisayarınızı . Toshiba Recovery ile format atmak oldukça basittir aslında;. Yanıt vermek için üye . WİNDOWS NASIL İNDİRİLİR CD SİZ USB SİZ. Siz çalıştığını sanarsınız ancak pek çok problem aslında bu sürücü.


Format atma cd siz

CD siz format atma işlemi nasıl yapılır yapılsa etkili olurmu. Arkadaslar xp niz hasar mı gördü zor mu açılmaya başladı format mı gerekıyo cd niz yoksa işte size cdsiz format atma bilgisayarınızı yeniden . USB Flash diskle kurulumlarda bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar