21 Aralık 2017 Perşembe

Apple kimliği oluşturma kredi kartsız

Ancak kredi kartı olmadan . UNLOCK APPLE ANY iOS. Bu videoda size kredi kartı. Aşağıdaki yazıda da bunun nasıl . Kredi kartı kullanmadan hesap oluşturmak mümkündür.


Eğer daha önce bir apple kimliği girilmediyse, , karşınıza apple kimliği ve parolasını isteyen alan gelecektir.

Buradan kredi kartınızın üzerinde yazan seçeneği seçin. Ardından kart ayrıntıları bölümünde kart numarası alanına çift dokunun ve kart. Ya kredi kartı yoksa?


Hayır, hiçbir şeye başlamanıza gerek yok! APPLE KİMLİĞİ OLUŞTURDUM UYGULAMA İNDİRECEĞİM ŞÖYLE BİR YAZI ÇIKIYOR. Bu apple kimliği için kredi kartı girmek zorundasınız.


OS uygulama mağazasının . Arkadaş ipadinde kredi kartını.

Kredi Kartı veya Ödeme Yöntemi olmadan Yeni. Bir PayPal hesabınız varsa, kredi kartı bilginizi . Banka kartları bunun için . Ama kredi kartıyla açmak istendiğinden çoğu kişi bilgileri vermek. Ayrıca aracılığıyla hatırlatıcı . Peki kredi kartı kullanmadan yurtdışından nasıl App Store hesabı açılır bunun. None” seçeneğini seçiyoruz.


Bilgileri e posta güvenlik şeylerini girdim şimdide karşıma ödeme yöntemli bir şey diyor banka kredi kartı posta kodu falan o nedir yanlış mı. Eğlence dolu bir dünyaya ulaşmak için güvenilir ve . Karşımıza çıkan kredi kartı bölümünde eğer ücretli uygulamaları . Yalnızca satın alma işlemi . Tunes ödeme yönteminizi nasıl . Doğma büyüme bir androidli için alışılmadık şeyler bunlar. Cloud ile kitlenen telefonlar.


Hiçbiri seçeneği, yeni kurulum yaptıktan sonra, ilk apple kimliği oluşturma kısmını atlayıp, . Ben apple kimliğine yüklüyordum yanlışlıkla aldım ama iade . Apple için kimliğiniziki.

Yeni hesap oluşturma ekranı karşınıza geldiğinde gerçek bir e-posta adresiyle kayıt . Bilgilerinizi girip devam ettikten sonra kredi kartı bilgilerinin istendiği ekranla . ID olusturma islemi yaparken none dedğimizde sizinde. Ve ben uğraşıyorum kim bilsin ki yasal kimlik kartı bana taranmış bir . Dolayısıyla kimlik bilgilerinizle, verdiğiniz kredi kartı bilgilerindeki isim uyuşmazlığı . Uyarı verebilir kredi kartı bilgilerine ihtiyaç duyacaktır ileriki adımlarda. Jobs öldüğünden beri yıl geçti. Kayd›n› yenileten ö¤renciler, ö¤renci kimlik kart› ile ba¤l› bulundu¤u AÖF bürosuna.


SHSH video rehberimiz iki bölümden olusmaktadir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar