23 Eylül 2020 Çarşamba

Youtubeden nasıl video indirilir

Yani monitöre görüntü gelmez ve hiç bir şekilde bir şey gözükmez. Notebook bilgisayarım ile film izlerken birden beyaz bir ekran geldi ve bir. Bu tarz bir problemin çözümü sistemsel . Anakart arızalarının başında laptopun açılıp ışığının yanması fakat. Bahsetmek istediğim bu konu;daha çok laptop (notebook,netbook) için olsa da masaüstü. Peki ya ekrana silik geliyor ise görüntü?


Youtubeden nasıl video indirilir

Başlatılan ancak ekranı boş görünen. Bu videoda bu durumdaki. Eğitim görmüş halkı bir yöne sevk etmek kolay. Bu arada buradan lenovo laptop üretiminde çalışan herkesin Allah belasını versin demek.


Genellikle laptopunuzun altında bir veya iki vida ile ram alanı açılmaktadır. Dizüstü bilgisayarınızda ekranla ilgili sorunlar yaşıyorsanız lütfen. Laptop çalışıyor fakat ekran gelmiyor ! GELMİYOR (boş ekran ). Ama günümüzde bu arıza en çok ekran kartı ve chipset arızası olarak karşımıza. Bu durumla çok sık karşılaşılmaz ancak bazen bir sorun oluşabilir ve cihazınız siyah veya boş ekran gösterebilir.


Youtubeden nasıl video indirilir

Fakat açılıyor ama ekrana görüntü gelmiyor. Siyah veya boş ekran. Etiketler: bilgisayarı temizledim ekran gelmiyorlaptop düştü ekran gelmiyor monitöre . Toshiba satellıte L6model laptopum kullanım esnasında dondu, kapatıp tekrar açtım laptop açılıyor fakat ekran açılmıyor. Mesela şu anda açıldı ekran geldi. Açtım açılıyor fakat görünüt . Ekran kartında sorun olabilir, bilgisayarın içinden ekrana güç girişinde kabloda.


Dell bilgisayarınızda açılma veya işletim sistemine önyüklemeyle ilgili sorun. Not: Bazı Dell Ultra ince dizüstü bilgisayarların pilleri çıkarılamayan tipte olabilir. Benim problemim dizüstü bilgisayarımı açıyorum, güç düğmesine.


Youtubeden nasıl video indirilir

Ekran kartı ve cipsetleri saç kurutma makinesi ile sıcak hava vererek tamir edebiliriz. Gelişmiş Başlangıç ortamına açılacak ve ardından güvenli modda . Galaxy Skullanıcılarının bir kısmı, telefonun ekranının açılmadığını,. Garip gelebilir , fakat telefonda kullandığınız hafıza kartı da bu ve benzeri . Bir ses gelmiyor ancak sanki power tuşuna biraz basılı tuttuğumda . Dünde bu sorunun aynısı oldu.


Laptobu pirizden çektim pilinide çıkardım ve . Merhaba, İdeapad 330S laptop kullanıcısıyım. Yapmanız gereken, bilgisayarı yeniden başlatırken açışlış ekranı gelmeden Windows. Sorunu çözmek için aşağıda cihazınız için . Yok eger iletisim sistemini yukluyor, makina tamami ile aciliyor , siz internet.


Youtubeden nasıl video indirilir

Bilgisayarın kendiliğinden açılıp kapanmasında sorununun bir çok sebebi olabilir. Bu parçalar ana kart, ekran kartı olabilir. Bi gün bilgisayar uyku modundayken açtım ama siyah ekran geldi.


Ben de kapatıp tekrar açtım tam oturum açma . Birkaç saniyelik beklemenin ardından, masaüstü ekrana geldi , fakat ne dosyalarım ne de geri dönüşüm kutusu, bilgisayar gibi simgeler . Bilmişlikten değil gerçekten laptopa birkaç defa çay, kahve dökmüş birisi olarak. Geliyordu ancak simdi sadece aciliyor ama ekran gelmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar