19 Ocak 2018 Cuma

Casper marka

Yapılan yanlışlık sonucu android telefonumun rehberimi sildim. Bu hatalar rehberimizin tamamını veya rehberden bir numarayı . Telefonunuzda yer alan numaraları, bütün olarak kişi bilgilerinin yer aldığı rehberinizi mi kaybetiniz, geçmiş olsun. Geçen gün LG Gcihazımda şifreyi unuttuğum için, o an çözümleyemediğim bir duyguyla kere yanlış girdim ve telefon bir anda kendini . En Son Teknoloji Haberleri. Android telefon silinen rehber nasıl kurtarılır Pek çok Android kullanıcısı, tüm telefon rehberini yanlışlıkla silindiğinde hüsrana uğruyor.


Casper marka

Buna eminim hepsini tek tek yü. Rehberimin tümü sim kartıma kayıtlıydı. Bu numaralar neden silindi , bunu bana açıklayabilecek olan var mı?


Android işletim sistemi kullanan telefonlarda rehberden silinen. Sonra baktım ne resim kalmış ne rehber , ama işin garip tarafı hala. Bazen arkadaşlar telefonu kayıtlı telefon taramaları unutabilirsiniz, bu uygulama Mahdovh telefondan taranan rakamlar geri ve numaraları almasına yardımcı . Telefonumda rehber de kişiler silinib bu iki defe oldu nasil geri getire bilirim. Turkcell hakkında şikayet yazmak için tıklayın! Merhabalar, telefona format attım ve tüm rehber gitti geri getirme şansım var mı ? Tüm rehberim silindi.


Casper marka

Gün içinde telefonumu saatliğine kapatmam gerekiyordu. Açtığımda rehber silinmişti. Neden böyle bir şey . Telefon numaraları sadece sevdiklerinizle iletişim . Arkadaslar butun telefon rehberim silindi , mesaj atar misiniz isminizle?


BBM PIN: 26A41Fmekanında fotoğrafları, tavsiyeleri, benzeri mekanları, kampanyaları . Uygulamadaki isimleri sil butonu alınan yedeği sil olarak algılanıyor acil o sekmeyi kaldırın insanlar (ben dahil) madur oluyor siz apple . Android telefonunuzda yanlışlıkla sildiğiniz kişileri tekrar kişiler listesine geri getirebilirsiniz. Android cihazlarda sakladığınız en değerli bilgilerden biri de iletişim listesidir. Bir süredir görüşmediğiniz ya da numarasının bulunmasını gereksiz gördüğünüz kişiler aniden mesaj atınca . Sabah bi kalktım telefonun rehberi boş! E posta hesabın yok mu eğer oraya kaydettiysen orda vardır. Silinen kişiler alınabilir.


Casper marka

Telefonumu şarja takıp yattım ve kalktığımda bi baktım rehberimin tamamı silinmiş. Android akıllı telefonunuzu rehberdeki kişiler için Gmail aracılığı ile depo olarak kullanırsanız, telefonunuzu kaybetme konusunda . Merhaba Melis hanım, öncelikle geçmiş olsun Samsung cep telefonunuzdan ve android tabanlı tüm cep telefonlarından verilerinizi kurtarabiliyoruz. Bugün bir mesaj yazarken alıcı yerine tıkladığımda aradığım ismi bulamadım. Ardından rehberi açtığımda rehberde hiçbir ismin yer almadığını . Genelde yeni güncelleme sürümü . Alında Android telefonlarda silinen Android numaralarını geri . Eğer rehberinizdeki kişilerin kaybolduğunu düşünüyorsanız ve . Telefona format atılması gerektiğinde rehber yedeklenmeden format atılırsa rehber silinebilir.


Bir çok Apple mobil cihazlarını kullanan kişilerin başına gelen bir durumdur. Arkadaşlar android telefonumun rehberini tamamen sildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar