15 Ağustos 2016 Pazartesi

Bilim oyuncakları

Bilim oyuncakları

Hocalarım merhabalar. BÖTE mezunuyum kadrolu Bilişim Teknolojileri öğretmeni halk eğitimde çalışıyorum. Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü. BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİK ALANI.


Bilim oyuncakları

HIZLI KLAVYE KULLANIMI (F KLAVYE ). Belli bir plana göre hazırlamış olduğum hızlı yazma garantili uygulama çalışmalarımı bireysel olarak takip ederek tamamlatıyorum. Talim Ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca Yayımlanan . Bu gelişimi takip etmek ve uyum sağlamak artık ihtiyaç . Hem akademik hem ekonomik bir eğitim için mükemmel bir fırsat bu . Biz ilk hafta içinde tekniği tamamen öğretiyoruz . Bu branşın eğitim süresi 1saattir. Konu Başlıkları: Tuşları doğru . Ergonomik oturma düzeninde noktalama işaretleri ve yardımcı tuşları da kullanarak hızlı yazı yazma becerisi kazandırır. Bu bölümü bitiren öğrencilerimize klâvyenin hızlı kullanımının gerekli olduğu ve . Bu çağa ayak uydurmak için on parmak klavye öğrenmek işinize yarayabilir. Bilgisayar, telefon ve tablet kullanırken daha hızlı olmak için on . Bilgi çağında bilgisayar ya da diğer yeni nesil teknolojik araçlar yardımıyla yazı yazmak artık neredeyse bir zorunluluktur.


Bu araçlarla hızlı yazabilmek ise . Az yorul, çok verimli ol! Klavyeye bakmadan vücudunuzun kas hafızasını kullanarak hızlı ve etkin yazmanın yolu bu eğitimde. Adliye Zabıt Kâtibi olmak için 3 . PROGRAMA GİRİŞ KOŞULLARI. Bu eğitim sonunda on parmakla hızlı bir şekilde klâvyeye bakmadan yazım pekiştirildiği için öğrenciler . Hızlı klavye kursu başladı. Belediyesi ile Çanakkale . On parmak hızlı klavye kursu başlıyor.


Klavye öğretimine yeterli zaman ayrılıp, hızlı bir şekilde geçilmez ve . Adli kâtiplik sınavlarında da klavye kullanım sınavı ile işe alım yapıldığından bu kursu uzun zamandır bekliyorduk. Kurs süresi 1saattir. F Klavye dersleri ücretsizdir ve dersten oluşmaktadır. Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü . Bu süre, eğitim için gün içerisinde . Program kapsamında, Büro Yönetimi ve Sekreterlik alanında . Animasyonlu klavye görünümü ve yazım asistanı grafik eller yanlış yazımı.


Yazım alıştırması yaparken - klavyeye bakmayın - hızlı bir bakış bile atmayın! Klavyede yanlışsız çok hızlı ve en sağlıklı yazılar ancak bu teknikler ile mümkün olabilmektedir. Açmış olduğumuz on parmak hızlı klavye kursu yoğun ilgi görmekte.


Bilim oyuncakları

Q klavye (onparmak )tekniğini kullanarak hızlı , hatasız ve bakmadan yazı . Ancak çoğu klâvye öğrenme tekniğinde öncelikle hızlı yazmaya odaklanılır. Böylece hatalı vuruşları düzeltmek, ikinci bir iş olarak .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar